Masa Itu Emas


Monday, June 7, 2010

IKLAN : Viva 850 (Manual)

Kali ni iklan dr kwn aku plak..aku cuma tolong jer...

Oklah, mcm tajuk entri kat atas...kwn aku ni nak jual kereta Viva dia. Knp nak jual??? Sbb dia ada 2 kereta. Mulanya kereta viva ni dia beli utk ayah dia, tp beberapa bulan lepas tu ayah dia jatuh sakit dan tak mampu nak bwk kereta.

Tp sbb baru lg...adik dia bawak pegi kuliah...So, kereta ni agak baru. Thn lepas (2009), means baru 1 thn lebih...

Meh kita tgk kete dulu...tgk pic kat bwh ekkk

Side dari tepi....kaler silver

Dr depan...
Bahagian dalam...

Belakang...

So, sekarang amacam??? cantik lg kan kereta ni...So, kwn aku nak jual dlm RM28K. Mileage nyer baru 29000 sbb adik dia bwk g kuliah jer...kalau ikutkan bau kedai lg...hehehehe

Ada yg berkenan?? mana nak tahu utk isteri nak bwk g keje ker...g pasar ker....Kalau berminat leh contact asben aku ekkk sbb asben aku org tgh dia Nizam (012-6140813)

-aniesa- tolong kwn2

Tuesday, June 1, 2010

IKLAN : Dashboard Wira 1.3

Nak selit iklan ni jap...aku tak ingat la sama ada aku pernah buat ker tidak sebelum ni...YB yg suruh...so aku ni SYMP jer...

YB nak jual dashboard wira aeroback 1.3 (wira kita org dulu la ni sbb YB dah tukar dashboard baru)...di datangkan sekali dgn meter...

Harga : RM 400.00 (YB kata boleh runding lagi..)
Keadaan dashboard masih cantik lagi (aku syg sebenarnya tp tetiba YB dah tukar)
Meh tgk gambar kat bwh ni...




Amacam??!! Ok??!!! So, sesaper yg berminat leh contact Nizam (YB la tuh) di talian 012-6140813...

-aniesa- maklumat lanjut tanya YB sendiri

“ketika cinta itu mati, kau TIDAK perlu mati bersamanya”

Daisypath Anniversary Years Ticker

counting the wonderful day with u