Masa Itu Emas


Saturday, March 24, 2012

Tiada apa2...

Susahnya kalu nak update blog..mmg malas giler..tambah2 lagi kalu entri nak kena letak pic. Lg berjanggut la nak update blog. Pastu nak kena tahu plak apa yg nak diciterkan...

Ok...Cik Anie pon malas nak tulis panjang2...nak postkan beberapa pic kat bwh ni...

Sebelum layan gambar kat bawah ni Cik Anie nak bgtau skit jer...segala apa yg Cik Anie paparkan bukan la utk menunjuk-nunjuk apa yg Cik Anie dapat atau miliki. Ianya hanya sekadar bahan citer utk dikongsi bersama-sama rakan2 maya ini....

Yer la kadang2...Cik Anie takut di labelkan sebagai riak dalam erti kata yg lain Cik Anie tak mo la belakang Cik Anie org ckp "tu nak menunjuk la tuh!!!"

Mungkin juga hasil apa yg Cik Anie kongsi kat blog ni boleh bg idea pada korang2 sume...sbb Cik Anie pon suka juga menceduk hasil idea org melalui blog2 mereka ini...

Oklah...maaf yer dgn pernyataan Cik Anie ni.....mana tahu ada org terasa...

Kitchen Cabinet bahagian atas

Bahagian bawah

Bahagian bawah

Yg biasa2 jer

Ini jer mampu
Al-kisahnya....masa sebelum nak pasang kabinet dapur ni, nak kabinet warna merah!!! mcm2 design la pi tgk..abis selak majalah, tgk plak kat internet...pastu kalu ada masa pegi umah jiran2 tgk plak dia org buat mcm mana kabinet dapur...

Bukan la nak bersaing dgn org tp kalu boleh biar la puas hati Cik Anie ni....Maklumlah...org pompuan ni org kata tptnya lebih byk di dapur...So, mesti la tpt 'kita' ni nak yg cantik dan sesuai dgn kita...tapi apakan daya...setelah kes kete kena curi Cik Anie kena redha la...

So, apa yg mampu hanyalah seperti gambaran di atas. Sbb apa Cik Anie ckp kena redha...sbbnya bajet utk buat kabinet kena tarik skit utk beli kete baru. Nak wat down-payment kete....

Bila dah kena bahagi2 duit ni apa yg diinginkan x la sama mcm yg kita impikan masa mula dulu....

Kat bwh ni sebahagian pic 'duit' yg telah dibahagikan antara kabinet dapur dan kete....

plat kete jer leh tunjuk....sbb plat tu beday Cik Anie...
Kete aper??? kalu jumpa no plat kat atas tgk la sendiri...kalu sume nak tunjuk kat blog ni...alamatnya mmg org cop Cik Anie suka menunjuk!!!

Bye...

No comments:

Post a Comment

“ketika cinta itu mati, kau TIDAK perlu mati bersamanya”

Daisypath Anniversary Years Ticker

counting the wonderful day with u